Thursday, November 6, 2008

Search




Te-am cautat astazi peste tot, in statiile de tramvai, in parcul din marginea orasului, la magazinul alimentar din fata blocului, pe strazi, in gara si la teatru, am fost chiar si la 10 kilometri de oras intr-un sat micut dar foarte curat sperand ca poate iti place viata la tara, si am sa te gasesc acolo…
Te caut de foarte multa vreme, prin orase si tari diferite, pe internet, am inceput sa te caut si prin carti, in televizor dar nu stiu unde te-ai pierdut. Pe unde nu trec, pe cine nu intreb nimeni nu au auzit niciodata de tine…
Poate esti doar o iluzie a mintii mele si nu ai existat vreodata, sau poate nu te-ai nascut inca iar eu te caut ca disperata in fiecare colt de lume… Moi fi nascut eu poate prea tarziu ca sa te intalnesc pe tine?!
Sunt obosita, am intrebat de tine peste tot, la receptia hotelelor, am fost si la aeroport insa nici pe acolo nu te-a vazut plecand sau venind niciodata, nimeni.
Te caut de atat timp, prin atatea locuri si-n atatia oameni… Am ragusit de cand te chem s-apari, m-am saturat de felul asta de va-ti ascunselea al nostru…
Uneori ma intreb daca si tie iti plac gogosii cu crema de vanilie si multa ciocolata, daca asculti sau privesti ploaia la geam in toamnele tarzii si reci, daca te sperii la filmele de groaza sau hoinaresti strazile din oras la miezul noptii singur, cum imi place sau obisnuiesc eu sa fac…
Poate esti altfel decat mi-am imaginat eu: poate ai parul foarte scurt si un pic de chelie, nu iti pierzi timpul prin parcuri si pe strazi dar lucrezi la proiecte serioase ale vietii, poate ai ochii de culoarea petrolului si inima-ti pulseaza mai mult sange in artere decat o face a mea intr-un singur minut. Poate in fiecare dimineata mergi pe acelasi drum pe care merg si eu dar mergem in aceeasi directie si la distanta unul de celalat asa incat nu reusim niciodata sa ne vedem unul pe celalalt. Poate tu ai incetat de mult sa ma mai cauti…

No comments: