Sunday, November 16, 2008

Amintiri mai vechi...sau La biblioteca



Degeaba încerc să mă surprind citind, dacă mimez un interes superficial atunci când trec cu ochii peste rânduri şi file întregi de politică externă, integrare europeană sau alte şi multe „izbucniri” cu talent ale lumii cotidiene. Fac eforturi mari sa-mi amintesc ce-am citit mai devreme dar realizez cu stupoare, că inclusiv şi ultimul cuvânt din proproziţia pe care
tocmai am terminat-o de citit... l-am uitat!!!Sunt în sesiune. Nopţile cică învăţ: fac schimb de idei, pe messsenger, cu vre-un coleg sau colega, la fel de afoni în politică ca şi mine, dar asta are mai puţină importanţă!
Cu ocazia întrunirii totuşi Franţa nu a blocat decizia de extindere; a trebuit să susţină decizia ori să rişte pierderea influenţei în Comunitate”.
Oare chiar atât de mult ţine Franţa la Comunitate încât nu şi-a exprimat liber opţiunea? Apropo, cine este Franţa? E o tipă trendy? Oare se îmbracă cool? Poartă accesorii Swarovski sau caută reduceri prin cataloagele de la Avon?
Franţa este a lui Napoleon!!!
Aham... Napoleon e-un fel de Casanova! Iar oare Franţa, îi este amantă sau soţie?
Aici postul de radio „Vocea Poporului” în continuare vă prezentăm principalele ştiri ale orei :
În cursul zilei de astăzi 26 ian. 2008, domnul Napoleon Bonaparte, cu inconfundabila sa perucă vopsită roz şi însoţit de preafumoasa sa iubită Franţa, a fost nevoit să –şi continuie drumul către noile sale cucerir, pe cal, deoarece a fost prins de poliţia rutieră pe autostrada A2, kilometrul 144, conducând un jaguar xf, proprietate personală, vorbind la telefonul mobil şi fără permis de conducere ”.
Iar m-am pierdut printre rânduri şi iar ma uit în carte, prin ea, şi iar nu vad nimic util din ce-aş putea spune maine profului ca să mă treacă.
Da, lumea nu a fost făcută într-o zi, dar examenul meu e maine!
Oare băiatul şi camaradul de suferinţă din faţa mea îl are tot maine???
Colega din spatele lui, sigur îl are azi, mimează atât de serios, încât chiar mi se pare că citeşte.
„România aplică sancţiunile internaţionale impuse prin Poziţiile Comune adoptate în cadrul Politicii Externe şi de ...” Cred că ar trebui sa iau o pauză, oricum pana maine mai am astăzi, la noapte şi maine dimineatză!!!
Baftă fraţilor!!!

No comments: