Tuesday, December 2, 2008

Povestea oricui



Nu prea am avut timp in ultima vreme sa ma las purtata pe aripile inspiratiei, asa ca de 1 decembrie m-am hotarat: azi vreau sa zbor.
M-am gandit ca exista o poveste la tot ce se vede dar mai ales la tot ce nu se vede, si am purces la drum. M-am inarmat cu o ciocolata poiana, alba aerata, cu un play list atent selectat de mine, la ascultarea caruia copii mici ar putea cu usurinta sa adoarma, am incuiat usa la camera, am tras draperiile, sa nu ma intimideze prea multa lumina ce se chinuia sa-mi intre in camera prin geamul mare, am conectat calculatorul la sursa de curent, ca sa nu am surprize pe parcursul calatoriei si m-am apucat de cautat povesti…

Povestea ploii: eram intr-o seara de noiembrie
Povestea infinitului: nu stiu cine m-a creat dar stiu ca nu am sa mor niciodata
Povestea succesului: sunt dependent intotdeauna de ceva
Povestea iubirii: apar din senin si dispar pe neobservate
Povestea gandului: n-am nevoie niciodata de cheie de acces
Povestea suferintei: timpul imi este cel mai mare dusman
Povestea rasaritului: niciodata nu sunt toti cei care ma vad si astazi
Povestea singuratatii: nu vin niciodata singura sau vin intotdeauna insotita
Povestea timpului: nu am fost licentiat in medicina
Povestea fericirii: sunt contagioasa, doar uneori
Povestea culorii: sunt albastra cand vreau sa fiu cer senin
Povestea trecutului: am puterea sa schimb tot ce urmeaza, niciodata pe mine
Povestea scrisorii: mi-am pierdut din importanta
Povestea naturii: as vrea sa fiu lasata in pace
Povestea norocului: incep sa nu mai fiu chiar atat de orb
Povestea sexului: sunt uneori si matrimonial
Povestea sperantei: mor uneori inainte sa ma nasc
Povestea asteptarii: pot trai o saptamana dar uneori o viata de om
Povestea ochilor: putem sa privim fara sa vedem sau sa vedem fara sa privim
Povestea frunzelor: ne intrebam daca exista sau nu reincarnare
Povestea zilelor: ne jucam de-a prinselea de cand ne stim
Povestea sentimentului: ma nasc in orice circumstante
Povestea respectului: mi-ar placea sa cred ca mai exist
Povestea povestii: exista o poveste pentru orice

No comments: